Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Öne Çıkan Sorular ve Cevapları

Ürün detay sayfasında yer alan “Teslimat Bilgisi”ne tıklayarak detaylı bilgileri öğrenebilirsiniz. Ürünü satın aldıktan sonra ise Siparişlerim sayfasından kargo firmasını görebilirsiniz.

Siparişlerim sayfasından “Sipariş Takibi” bağlantısından ürünün ne zaman kargoya verileceği bilgisine ulaşabilirsiniz.

Siparişiniz kargoya verildikten sonra geciktiyse, bu durum kargo firması ile ilgilidir. Kargo firması ile iletişime geçerek probleminizi çözebilirsiniz. Kargo firmalarına aşağıdaki numaralardan ulaşabilirsiniz.

Yurtiçi Kargo : 444 99 99
Aras Kargo : 444 25 52
MNG Kargo : 444 06 06
UPS : 444 00 66
Sürat Kargo : 0850 202 02 02
Horoz Lojistik : 0850 202 33 50
PTT Kargo : 444 17 88

Siparişiniz belirtilen sürede kargoya verilmediyse, “Yardım & Destek” alanından iletişime geçerek siparişinizin durumunu öğrenebilir veya Canlı Destek’ten bize ulaşabilirsiniz.

Eğer mağaza siparişinizi onaylamadıysa Siparişlerim sayfasından İptal Et butonuna tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Eğer mağaza siparişinizi kargoya verdiyse iade sürecini başlatmanız gerekir. Siparişlerim sayfasından İade Et butonuna tıklayıp adımları takip ederek aldığınız ürünü iade edebilirsiniz.

*İptal, iade ve değişimle ilgili detaylı bilgilere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.

yapiturkiye.com.tr’da kapıda ödeme seçeneği bulunmuyor.

“Yardım ve Destek” alanından iletişime geçip faturanızı talep edebilirsiniz. Ayrıca Canlı Destek’ten bize ulaşabilirsiniz.

Ürün detay sayfasının alt kısımlarında ürünle ilgili açıklama yer alıyor. Daha detaylı bilgiler öğrenmek istiyorsanız Yardım ve Destek sayfasını kullanabilirsiniz.

Aklınıza takılan soru burada yok mu? Destek almak istediğiniz konu hakkında bize yazın.